sobota, 9 kwietnia 2016

Unpopular Opinions Book Tag

Czeeeeeść! Dziś jest ten dzień (mógł to być równie dobrze każdy innym, ale padło na ten...) kiedy wstawiam tag książkowy!  Nie wszystkie tagi mi się podobają, gdyż bardzo często pytania się powtarzają, ale ten wydał mi się ciekawy i postanowiłam go wykonać, a więc:



Popularna seria książek, która Ci się nie podobała
A są to jakże by inaczej pierwsze trzy części "Pamiętników Wampirów". To było tak płytkie i tak beznadziejne, że aż ciężko to komentować. Elena jest najgorszą książkową bohaterką jaka tylko może istnieć. Nikt mnie tak nie denerwuje jak ta dziewczyna! No i Stefano, który też był okropny, chociaż Damon ratuje sytuację ;)

Popularna seria książek, która innym się nie podobała, ale ty ją lubisz
Taką serią jest "Zmierzch". Naprawdę nie  uważam by te książki były, aż tak koszmarne, że nie idzie nawet na nie patrzeć. Myślę, że to dlatego, iż wszyscy za bardzo skupiają się na sierotowatej Belli i Łopatogłowym. A gdyby tak wykopać ich z tej książki? Co z resztą postaci, co z ciekawym przedstawieniem wampirów, Volturi, które rozwalają system?! Było tam naprawdę sporo dobrych elementów. Autorka nie miała jeszcze doświadczenia w kreowaniu postaci i faktycznie nie wyszły one najlepiej, ale widać że wzięło to sobie do serca i w "Intruzie" bohaterowie są świetnie wykreowani, ale mimo wszystko uważam, że nie należy tej serii tak całkowicie skreślać!

Trójkąt miłosny, który nie zakończył się tak jak chciałeś
Jest wiele takich przypadków np. Rose+Dymitr, wolałam, żeby Rose była z Adrianem, który jest dużo ciekawszą postacią i go uwielbiam! Tak samo "Zmierzch" - Jacob! A Łopatogłowy niech spada...

Popularny gatunek literacki, po który rzadko sięgasz
Zdecydowanie New Adult. Ja nie lubię tego typu książek, strasznie mnie nudzą i są jak dla mnie tak w zasadzie o niczym. Fabuła jest powtarzalna, postaci  jednowymiarowe, akcja nie porywa...Nuuuuudaaa!

Popularna postać z książki, której nie lubisz
 Mogłabym tu wymienić wieeeeeeele postaci, ale jest to np. Cztery z Niezgodnej, który jest koszmarnym nudziarzem, albo Akiva z "Córki Dymu i Kości", który jest beznadziejny i w ogóle cały czas mnie wkurzał...

Popularny autor, którego nie lubisz
 Colleen Hoover. Po prostu brak słów i to w mało pozytywnym znaczeniu...

Popularny motyw w literaturze, którego masz już serdecznie dosyć
Ja oczywiście jestem inna i nie przeszkadzają mi trójkąty miłosne...no bo co w nich niby takiego złego?! Czymś czego ja nienawidzę jest SYNDROM RATOWANIA ŚWIATA. Nic mnie tak nie wkurza jak ta jedna osoba, która ma ocalić całą ludzkość, ma nie wiadomo ile super mocy i wszystko od niej zależy! TO BEZNADZIEJNE!

Popularna seria książek, której nie masz ochoty przeczytać
Chwilowo są to "Dary Anioła"...To nie tak, że coś mi się nie podoba, tylko ta książka jest wszędzie i słyszałam o niej tyle, że już mnie to zaczyna męczyć, no bo ile można....?!

Adaptacja filmowa, która jest lepsza niż książka
"Gwiezdny Pył". Film był powalający, a książka taka bardzo średnia...

Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłam, gdyż nie miałam takiego zamiaru. Chciałam po prostu wyrazić swoje, często odmienne od innych zdanie. Szanuję tych, którzy nie podzielają mojej opinii, ale zrozumcie, też że mnie niektóre rzeczy mogą się nie podobać i nie mam zamiaru udawać, że jest inaczej!

A taguję wszystkich chętnych do wykonania tego tagu! Do napisania ;)
~MrocznaKosiarka

2 komentarze:

  1. Widzę, że mamy podobne odczucia odnośnie Pamiętników i Zmierzchu. Też wolałam by Bella była z Jacobem! Ah ta nastoletnia naiwność. I zgadzam się z tym co napisałaś o Zmierzchu. Po za Bellą i Edwardem było tam kilka fajnych postaci np. Alice, Jasper, Volturi ^^
    Eleny niecierpie tak samo, a przeczytałam tylko kilka rozdziałów.
    Chyba jestem jedyną nie czytającą Gwiezdnego Pyłu. Muszę nadrobić.
    Swietny tag.
    Pozdrowiam.
    Love, Pietrova ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elena jest koszmarna i nic tego nie zmieni...
      Alice była świetna, Jasper'a uwielbiam, a Volturi byli genialni! I o ile gdyby Bella była z Jacobem to nie twierdziłabym, że jest taka okropna to jej z Edwardem po prostu nie mogę znieść..
      Cieszę się, że tag Ci się podoba
      ~MrocznaKosiarka ♡

      Usuń