piątek, 29 stycznia 2016

Wyzwanie czytelnicze na 2016 rok!

Nadszedł styczeń.(to nic, że już się kończy),a to oznacza tylko jedno. Należy sporządzić listę książek do przeczytania w roku 2016. Bardzo fajny zbiór wyzwań znalazłam na blogu http://ksiazkowyswiatwyobrazni.blogspot.com.
A wy jakie książki macie w planach przeczytać w tym roku? ;)
~MrocznaKosiarka






1. "Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Mound Montgomery
 2.?
 3. "Czarownica" Deborah Harkness
 4. "Babska Stacja" Fannie Flagg
 5. "Naznaczona" P.C. Cast,Kristin Cast z serii Dom Nocy
 6."Ceo Slayer" Marcin Przybyłek
 7. "Alicja i uczta zombi" Gena Showalter
 8. "Piąta fala" Rick Yancey
 9. "Zdradzona" P.C. Cast, Kristin Cast
 10. "Rok Wilkołaka" Stephen King
 11. "Hellheaven" Raven Stark
 12. "Love, Rosie"  Cecelia Ahern
 13. "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" J.K. Rowling
 14. "Złodziej pioruna" Rick Riordan
 15. ?
 16. "Zemsta" Aleksander Fredro  
 17. " Kosogłos" Suzanne Collins 
 18. "Baśniarz" Antonia Michaelis
 19. ?
 20. "Arktyczna przygoda" Eoin Colfer 
 21. "Eleonora i Park" Rainbow Rowell
 22.  "Sekretne życie pszczół" Sue Monk Kidd
 23. "Światło, którego nie widać" Anthony Doerr
 24. "Alicja. Królowa Zombi" Gena Showalter
 25. ?
 26.  "Amerykańscy bogowie" Neil Gaiman
 27. "Baśnie Braci Grimm" Braci Grimm
 28. "Znak Czterech" Sir Arthur Conan Doyle

NA DOKŁADKĘ (dla chętnych)
  •  "Iliada" Homera
  •  "Kolor magii" Terry Pratchett
  • "Trylogia Niezgodna" Veronica Roth
  •  "Yoko i John. Dni, których nigdy nie zapomnę" Jonathan Cott
  • "Księga Wyzwań Dasha i Lily" Rachel Cohn & David Levithan
  • "Obca" Diana Gabaldon
  • -
  • "Baśniobór" Brandon Mull
  • "Marsjanin" Andy Weir
  • "Trzecia Lokatorka" Agatha Christie
  • "Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins
  • "19 razy Katherine" John Green
*Książki oznaczone kolorem już przeczytałam


4 komentarze:

  1. Ja podjęłam wyzwanie 52 książek. Powinno się udać, jeśli znajdę jakąś bibliotekę w pobliżu, bo moja została zamknięta :"( nie ma już moich dilerów :"( Na pocieszenie kupiłam książki Zafóna Książę Mgły i Pałac Północy. Zobaczymy.. Niestety z opóźnieniem miesiąca ale zaczynam od poniedziałku, bo jeszcze egzaminy. Też planujesz Percy'ego zacząć ^^ tylko musze najpierw znaleźć.. Będę trzymać kciuki, żeby Ci się udało.
    PS. Czerwień rubinu.. Polecam całą serię. Może nie jest jakaś bardzo oryginalna ale miło się czyta. Służące... Cudowna książka.. Bo ale nie będę spoilerować.
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Służących słyszałam wiele dobrego, więc nie mogę się doczekać, co do Percy'ego to widziałam w kilku księgarniach więc mogę podać Ci linki jeśli chcesz :)
      Skoro tak mówisz to Czerwień Rubinu na pewno Będzie świetna.
      Też się właśnie rozglądam za jakąś nową biblioteką =D
      ~MrocznaKosiarka

      Usuń
  2. Gorąco polecam "Złodziej pioruna"! Bardzo mi sie podobala. Była momentami bardzo śmieszna i mega szybko sie czytało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wiele osób mówi same pozytywne rzeczy o tej serii, więc aż wstyd, że jeszcze nie przeczytałam... ale wezmę się za to obiecuję! Bardzo Ci dziękuję za pozytywny komentarz :)

      Usuń