poniedziałek, 4 lipca 2016

Poczuj lato book tag

Dzisiaj, choć równie dobrze, mogłoby to być jutro mam dla Was tag, a dokładnie "Poczuj Lato Book tag". Bez zbędnego przedłużania zapraszam:
 
1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje. 
Jest to oczywiście seria "Dom Nocy" P.C. Cast i Kristin Cast. Na razie mam za sobą pierwszy tom i mam ogromną ochotę sięgnąć po kolejne części, które już na mnie czekają!
2. Książka z żółtą lub niebieską okładką. 
Na chwilę obecną jedyne co przychodzi mi do głowy to piąta część Harry'ego Pottera ;)



3. Twój plażowy must have. 
Pomijając to, że rzadko bywam na plaży, choć mam tak blisko, że mogłabym się na niej wylegiwać codziennie,  to po prostu nie lubię, ale myślę, że taką książką będzie "Gwiazd naszych wina" John'a Greena. Według mnie jest to niezobowiązująca i przyjemna książka, w sam raz do zabrania ze sobą na plażę! Nie umniejszam oczywiście wagi jej przesłania, ale nie jest ona, aż tak dołująca i żałobna, żeby nie można jej było przeczytać na jeziorem/morzem. A po za tym jeśli ktoś się rozpłacze, zawsze może powiedzieć, że to woda kapie mu z włosów! Tak wiem, mało zabawne...
4. Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami. 
Pierwsza na myśl przyszła mi "Babska Stacja" Fannie Flagg. Ale przyznajcie, że samochód fajny?

  5. Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech. 
Jak jakaś głupia szczerzyłam się podczas ponownego czytanie pierwszej części "Pamiętnika Księżniczki". Mam z tą powieścią sporo wspomnień i tak ciepło mi się zrobiło na sercu gdy ponownie ją czytałam <3
6. Książka, przez którą wylałeś morze łez. 
Ja nie płaczę na książkach (na filmach zresztą też nie), więc nijak nie mogę odpowiedzieć na to pytanie!
7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałbyś uczestniczyć. 
Pod koniec pierwszego tomu "Akademii Wampirów" jest taka impreza (niestety nie pamiętam z jakiej okazji), ale to właśnie w niej chciałabym uczestniczyć. Byłoby na tyle wcześnie by odbić Christiana Lissie ;)
8. Powieść z historią łatwą, jak jazda na rowerze. 
I to znowu wraca "Babska Stacja", nie powiem, że powieść jest schematyczna, ale jest taka lekka i niezbyt wymagająca, że moim zdaniem dobrze tu pasuje.
9. Powieść, do której musiałeś dojrzeć jak kwiat.
Myślę, że taką książką jest "Bezcenny Dar" Jim'a Stovalla. Do tej powieści naprawdę trzeba dojrzeć by ją zrozumieć i umieć odnieść jej treść do swojego życia.
 

Nominacja:
Lynn Pietrova

1 komentarz:

  1. No kochana, nominowałam cię do "Mid-Year Book Freak Out TAG"!
    LINK DO TAGU
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń