poniedziałek, 18 lipca 2016

Mid-Year Book Freak Out // BOOK TAG

Do tego świetnego tagu nominowała mnie cudowna Julka z BOOKBLOG. Jeszcze raz bardzo Ci za to dziękuję. Pytania są bardzo fajne, więc z przyjemnością na nie odpowiedziałam ;)




1. Najlepsza książka, jaką do tej pory przeczytałaś w 2016
 Najlepszą książką jaką do tej pory przeczytałam jest "Ręka Mistrza" Stephena King'a. King  jest mistrzem i nie ma co do tego żadnych wątpliwości, a ta książka jest niemalże arcydziełem - dopracowana w każdym calu, z nutką grozy i niepokoju. Coś wspaniałego!
2. Najlepsza kontynuacja, jaką przeczytałaś do tej pory w 2016
"Alicja Królowa Zombi", czyli druga część "Kronik Białego Królika". Moim zdaniem jest to najlepsza część tej serii, najwięcej się dzieje i jest mój ukochany Gavin <3
3. Książka, która niedawno została wydana i którą bardzo chcesz przeczytać
Taką książką jest "Strażniczka Książek" Mechtchild Glaser. Mam już tę powieść na swojej półce i nie mogę się wprost doczekać by po nią sięgnąć!
4. Premiera w drugiej połowie 2016, na którą najbardziej wyczekujesz
Nie mogę się wprost doczekać drugiego tomu "Magnus'a Chase'a i Bogów Asgardu"!!! Co z tego, że jeszcze nie przeczytałam pierwszej części ;)
5. Największe rozczarowanie
Największym rozczarowaniem tego roku jest jak dla mnie książka "Zawsze stanę przy tobie". Recenzje, które czytałam były raczej pozytywne, a mnie ta książka okropnie się nie podobała. Bardzo schematyczna, infantylna, a Brit to najgorsza główna bohaterka z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia! Jak można być tak głupim...
6. Największa niespodzianka
W zeszłym tygodniu przeczytałam "Córkę Zjadaczki Grzechów" Melindy Salisbury. Nie oczekiwałam zbyt wiele, a ta powieść bardzo mi się spodobała. Oceniłam ją wysoko, bo aż na 9 gwiazdek. Była to naprawdę miła niespodzianka! Gorąco polecam!
7. Najlepszy nowy autor (który dopiero zdebiutował lub którego dopiero poznałaś)
Po raz pierwszy miałam styczność z twórczością Sue Monk Kidd  przy książce "Sekretnie Życie Pszczół". Już od dawna chciałam przeczytać tę książkę i choć nie jest to mój ulubiony gatunek, lektura była bardzo przyjemna.
8. Najnowszy fikcyjny crush
Może nie taki najnowszy bo z kwietnia. Moja wielka miłość Adrian Iwaszkow. Można powiedzieć, że zakochałam się w nim ponownie - po raz pierwszy przy czytaniu "Akademii Wampirów", a w tym roku przez "Kroniki Krwi".  
9. Postać, którą ostatnio polubiłaś
Ostatnio bardzo polubiłam Shaunee i Erin z serii "Dom Nocy". Obie dziewczyny są niezwykle zabawne, ale potrafią również zaleźć za skórę. Są takimi mentalnymi bliźniaczkami ;)
10. Książka, którą zmusiła cię do płaczu
Ja nie płaczę na książkach. Tak, to że jestem mało wrażliwa (czyt. wcale) już ustaliliśmy!
11. Książka, dzięki której poczułaś się szczęśliwa
"Bezcenny Dar" Jim'a Stovall'a sprawił nie tylko, że poczułam się szczęśliwa, ale zmusił mnie również do przemyślenia swego życia i tego jaką jestem osobą. Była to chyba pierwsza książka, która uświadomiła mi jak wiele błędów popełniam i pokazała mi wyraźnie rzeczy, o których zapominam, których istnienie jest dla mnie oczywiste, a powinnam je traktować jak cud i dziękować za nie każdego dnia.
12. Najpiękniejsza książka, jaką w tym roku zdobyłaś
Jedno duże wydanie "Władcy Pierścieni". Ta książka jest tak piękna, że aż samo patrzenie przysparza multum radości!
13. Jaką książkę musisz przeczytać przed końcem 2016?
Muszę i to tak naprawdę muszę wreszcie przeczytać "Marsjanina". Nie ma innej opcji. Muszę przeczytać i kropka.
14. Największe blogowe/booktubowe/bookstagramowe odkrycie tego roku
Szczerze powiedziawszy nie odkryłam nikogo nowego w tym roku :(

W tym poście to by było na tyle. Mam nadzieję, że tag Wam się podoba i nominuję wszystkich chętnych do jego wykonania. Więc tak, TY też możesz poczuć się nominowany ;)
Wiem, że trochę zawaliłam sprawę, bo miał być post w każdy poniedziałek, ale postaram się to naprawić! Wakacje się jeszcze nie skończyły :)
~MrocznaKosiarka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz