poniedziałek, 7 marca 2016

Zalotny tag

Czy normalne, że ja MROCZNAKOSIARKA robię tag tego typu?! Nie, to zdecydowanie nie jest normalne, ale byłam ostatnio przeziębiona i miałam gorączkę, więc to może przez to?? Uznajmy, że tak....




Faza I
Zauważenie
Czyli książka, którą kupiłam ze względu na okładkę
Czy ja jestem jakaś inna...ale nie zdarzyło mi się jeszcze bym kupiła książkę tylko i wyłącznie ze względu na okładkę....
Faza II 
Pierwsze wrażenie
Czyli książka, którą kupiłam ze względu na opis
Moje odpowiedzi jak na razie są bezsensowne, ale taką książką jest każda, z tych które posiadam...
 Faza III
Słodkie rozmówki
Czyli książka ze świetnym stylem pisania
Taką książką będą zdecydowanie "WOLNI CIUTLUDZIE" T. Pratchetta. Ta ironia całokształtu i satyra rzeczywistości, sprawia, że ta książka jest niesamowicie napisana <3
Faza IV
Pierwsza randka
Czyli pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu zabrać się za kolejne
 Zdecydowanie "Alicja w Krainie Zombi" Geny Showalter. Uwielbiam całą te serię i po zakończeniu każdego kolejnego tomu rzucałam się na następny. A teraz nie mam części IV, przez co ogromnie cierpię, bo ja muszę, MUSZĘ wiedzieć co dalej! Cała ta historia tak wciąga, że po prostu trzeba czytać ją całą od razu! Polecam naprawdę mocno!

Faza V
Nocne rozmowy telefoniczne
Czyli książka przy której przetrwałam noc
 Będą to "Wybrani" C.J. Daugherty. Zarwałam dla tej książki noc i zdecydowanie nie żałuję =D
 Faza VI
Zawsze w myślach
Czyli książka o której nie mogę przestać myśleć
Obecnie "Alicja Królowa Zombi", ponieważ bardzo chcę wiedzieć co wydarzy się w kolejnych tomach....bardzo...naprawdę bardzo....!

Faza VII
Kontakt fizyczny
Czyli książka, którą kocham za towarzyszące uczucia
Uczucia...eee...yyy....hmmm....naprawdę, UCZUCIA?!

Faza VIII
Spotkanie z rodzicami 
Czyli książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym 
Myślę, że "Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa", czytałam tę serię gdy byłam mała i pamiętam, że moja Mama też ją czytała, więc te książki bardzo kojarzą mi się z rodzinną atmosferą i szczególnie polecam czytać przez Święta, wtedy magia jest jeszcze większa :)


 Faza IX
 Myślenie o przyszłości
Czyli książki, które będę czytała wiele razy w przyszłości 
 "Harry Potter", którego darzę tak wielką miłością, że to aż ciężko pojąć! 

Faza X
Dzielenie się miłością
Nominacje
Nominuję Pietrovą i Tosię, a także wszystkie osoby chętne do wykonania tego tagu!
~MrocznaKosiarka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz