czwartek, 24 marca 2016

LBA

Czuję się zaszczycona, że mam okazję odpowiedzieć na pytania dotyczące mojej osoby na tymże blogu =D. Bardzo dziękuję za nominację Pietrovej z bloga "A może tak książka?

 
01. Książka, która miała ciekawy opis, ale został*ś zmuszon* do jej przeczytania (lektura szkolna)?
Myślę, że będzie to "Sposób na Alcybiadesa". Opis bardzo mnie ciekawił, a potem o ile dobrze pamiętam była to V klasa podstawówki (ach stare, dobre czasy)i okazało się, że jest to moja lektura.

02. Ekranizacja lepsza niż sama książka?
Zdecydowanie "Gwiezdny Pył". Film jest pełen magii i trudnego do opisania uroku, a książka niestety nie jest niczym specjalnym...
03. Książka-niewypał, czyli prezent książkowy, który okazał się kompletną klapą?
Chyba nigdy nie zdarzyło mi się dostać książki, która tak kompletnie mi się nie spodobała.
04. Tydzień bez muzyki czy tydzień bez książki?
Po stokroć tydzień bez muzyki! Nie słucham jej zbyt dużo, w porównaniu z resztą świata bardzo mało, a bez książki nie wytrzymam nawet dnia! One są jak tlen, ja po prostu potrzebuję ich do prawidłowego funkcjonowania!

05. Bezludna wyspa, możesz zabrać 3 rzeczy. Jakie to będą?
Myślałam nad tym trochę i stwierdzam, że byłby to ponton, wiosło i zapas wody! Myślę praktycznie po prostu =D

06. Za dużo lukru. Książka/seria, którą wszyscy się zachwycają, a Ciebie ona męczy?
Hopeless. Ta seria, bo z tego co wiem są jeszcze jakieś dodatki, męczy mnie niesamowicie. Bardzo nie lubię tego typu książek, a te widzę wszędzie i mam ich kompletnie dosyć!

07. Film/książka/serial/osoba, która/który zmienił Twój punkt widzenia?
Jest wiele osób/filmów czy książek, które wpłynęły na moje życie, ale przytoczę ostatni z nich, a jest to książka "Bezcenny Dar"

08. Ostatni film/bajka, na który był*ś w kinie?
Dawno nie byłam w kinie :(, ale ostatnim razem byłam na "Star Wars VII: Przebudzenie Mocy". Uwielbiam Star Wars i są to zdecydowanie najbardziej epickie filmy jakie przyszło mi w życiu obejrzeć!

09. Przenieść się do swojej ulubionej książki, ale być złoczyńcą czy ściągnąć ulubioną postać do świata rzeczywistego, ale liczyc tylko na zwykła znajomość typu "cześć, cześć"?
Myślę, że bycie złoczyńcom nie byłoby takie tragiczne, więc wychodzi na to, że byłabym prawą ręką Voldemorta =D

10. Lody czy gofry?
Lody! Zawsze, wszędzie i w każdej ilości!

11. Wakacje, gdzie chcesz się wybrać?
Jeszcze nie wiem, ale najchętniej usadowiłabym się w cieniu i wybrała się z jakąś książką w kolejną magiczną podróż!

Niestety nie będę już nikogo tagować, bo zrobi się z tego błędne koło, a tego bym nie chciała. A drugim powodem jest to, że wyczerpały mi się już pomysły na pytania.....Mam nadzieję, że nikt się na mnie za to nie obrazi....Nie obrazicie się prawda? Ale na pocieszenie, życzę wszystkim Zdrowych, spokojnych, ale przede wszystkim szczęśliwych Świąt Wielkanocnych!
~MrocznaKosiarka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz