środa, 4 listopada 2015

Witam!!!!!!!

Cześć Wszystkim. Jestem MrocznaKosiarka. Na blogosferze pojawiłam się już jakiś czasem temu, ale w zupełnie innej formie. Stwierdziłam, że czas na pisanie recenzji! Od zawsze lubiłam wypowiedzi o moich odczuciach co do przeczytanego tekstu i od zawsze kocham książki. Postanowiłam, więc połączyć obie te rzeczy i zacząć spisywać moje przemyślenia i refleksje dotyczące poszczególnych lektur. Mam nadzieję, że miło będzie wam się to czytało i zgodzicie się ze mną choć, w niektórych przypadkach ;)
PS Jestem również skłonna zrecenzować blogi, a czasem filmy (będzie do nich inny schemat oceny)
~MrocznaKosiarka

2 komentarze:

  1. Świetny tytuł bloga
    ALE JAK MOGŁAŚ MI NIE POWIEDZIEĆ!??!!!! Żeby mi to było ostatni raz Kosiarko!
    A poza tym już się nie mogę doczekać pierwszych recenzji (mimo, że mam je na co dzień). Z niecierpliwością czekam na ciekawe wypwiedzi
    Twoja
    ~ Cam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież mówiłam Ci dzisiaj w Bibliotece! ;)
      Nie mam w ich pisaniu zbytniego doświadczenia, ale się postaram!
      Do jutra
      ~MrocznaKosiarka

      Usuń