niedziela, 27 grudnia 2015

Zmrok



Tytuł - Zmrok
Oryginalny tytuł - NIGHTLIGHT: A PARODY
Autor - Harvard Lampoon
Ilość stron - 158
Kategoria - parodia, fantasy,
Wydawnictwo - Świat Książki
Cena z okładki - 26,90 zł
ciekawostka - jest to parodia "Zmierzchu" 
Ocena -  3/20
fabuła - 0/5 ... - dokładnie tak można streścić fabułę
bohaterowie - 0/5 Są tak beznadziejni, że milczenie na ich temat byłoby zdecydowanie zbyt dużym komplementem. Bohaterowie są płascy i bezwzględnie głupi. Każda postać, aż krzyczy "jestem kompletnym idiotą"!
świat przedstawiony - 0/5 tam nic nie ma! Jak byłam mała to robiłam czasem cyrk z pudełka po butach, doczepiałam papierowe baloniki i malowałam na różne kolory, zawieszałam sznurki, a potem brałam lalki,  papierowe zwierzątka i robiłam występy, a efektu dopełniała latarka która świeciła na kolorowo...tamten świat był bardziej rozbudowany i dopracowany niż ten w tej oto....książką to ja bym tego nie nazwała...
oprawa graficzna - 3/5 chociaż okładka jest fajna. Tutaj faktycznie mamy ironię i odrobinę humoru, a zarówno tytuł jak obrazek są utrzymane w klimacie oryginalnej powieści.

sarcasm time " Niesamowite przygody, bogata fabuła, wiele wątków, a każdy tak samo emocjonujący i pełen niespodzianek. Cudowna historia, o której nie da się zapomnieć!" A tak na poważnie to chciałabym zapomnieć, że to przeczytałam, że ten chłam w ogóle ujrzał światło dzienne...Naprawdę, opisywanie tego jak gość się spocił, ale ona wciąż sądzi, że jest wampirem??? Gdzie ona ma mózg ja się pytam, chyba wysłała swoje szare komórki na wyjątkowo długie wakacje....i podarowała im bilet w jedną stronę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz